loading...
yas-rap
WELCOME
WELCOME TO WEBSATE
kamyar بازدید : 64 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
« من در ترانه هایم نفرین نمی کنم و در راستای تایید مسائلی مانند تخلفات چیزی نمی خوانم. من می خواهم با افتخار در جلوی خانواده ام ترانه هایم را اجرا کنم. ترانه من معمولاً با گله و شکایات از جامعه آغاز میشود . اما پایان آن همیشه امید است . اهمیت این کار، الهام بخشیدن به نسل جدید است تا از بهترین قوه پتانسیل و نهفتهٔ خود بهره بگیرند . ما به این نیاز داریم»

به دنبال رسوایی انتشار فیلم‌های جنسی ایرانی در سال ۱۳۸۵، یاس
ترانه «سی دی را بشکن» را به همراه آمین منتشر نمود که درباره یک هنرپیشهٔ زن ایرانی بود که قربانی فیلمی جعلی شده بود. در آوازهای یاس، افرادی مورد انتقاد قرار گرفتند که در پخش کردن این فیلم جعلی و تهمت به آن بازیگر دخیل بودند و یاس از آنها می‌خواست که این کار شرم آور را متوقف کنند. این ترانه به گوش میلیون ها ایرانی رسید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت هوادارن یاس خوش امدید. این سایت جهت رفاه حال شما و دستیابی راحت به اخبار و اطلاعات جدید درمورد اسطوره ی رپ ایران است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالبی ک اکنون در سایت هست رازی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 2,712
  • کدهای اختصاصی