loading...
yas-rap
WELCOME
WELCOME TO WEBSATE
kamyar بازدید : 82 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

مدیر وبسایت : وقتی که توی خیابون راه میرین و میبینین که آهنگاتون رو توی خونه یا توی مغازه یا ماشین میزارن چه حسی بهتون دست میده ؟

یاس : این دیگه من رو خیلی خوشحال میکنه ، حالا شاید بعضی ها این فکر رو بکنن که بعد از مدتی که آهنگات  و توی ماشینها  میشنوی خیلی تکراری باشه ولی واقعا برای من هر آهنگ جدیدم که میاد و توی ماشین ها میشنوم اونقدر ذوق میکنم که نگو ، حتی بعضی وقتها تپش قلبم میگیره .

مدیر وبسایت  : راسته که با یک رپر آمریکایی قرار هستش که بخونید ؟

یاس : والله هنوز هیچی مشخص نیستش.

مدیر وبسایت  : درباره آلبوم جدیدتون توضیح میدین ؟ مثلا با کسی جدید خوندید یا نه تنهایی یا موضوعش اجتماعی هستش یا با موضوعی جدید یا ....؟

یاس : اونم هنوز مشخص نیستش ، ولی چند تا از آهنگام حاضر هستش که با کسی کار نکردم ولی احتمالا در این آلبوم با آمین کار کنم .

مدیر وبسایت : انتظار شما از طرفدارانتون چیه ؟

یاس : من کی باشم که بخوام انتظار داشته باشم ، طرفدارای من همیشه هوای من و داشتن . واقعا نمیدونم چی بگم . با ایمیل ها با نظرات با حرفهاشون واقعا من و شرمنده میکنن که اینقدر از حرفاشون انرژی میگیرم و همین هم هستش که باعث میشه که پر قدرت تر از همیشه پای دفترم باشم و بنویسم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به سایت هوادارن یاس خوش امدید. این سایت جهت رفاه حال شما و دستیابی راحت به اخبار و اطلاعات جدید درمورد اسطوره ی رپ ایران است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالبی ک اکنون در سایت هست رازی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 2,711
  • کدهای اختصاصی